lørdag 26. januar 2013







Det er lørdag og det snør ute, det er bare januar enda, så det er vel naturlig at snøen laver ned da.  Ønsker meg vår, men får vel vente en stund på den.  Må leve i dag og glede seg over denne årstiden også.
Sitter her og tenkte at kanskje jeg også skal prøve meg på en blogg?





Jeg er nå på 3. året uten fast jobb, så jeg prøver å fylle dagene mine med noe meningsfyllt og positivt. Jeg har en ringevikarjobb, men det blir en del fridager likevel.

Heldigvis har jeg noen hobbyer som jeg dyrker.  Jeg er glad i å fotografere og liker å male. Jeg maler med akryl. Jeg har ikke gått noe kurs så jeg er ikke så veldig flink, men synes det er veldig gøy.  Jeg har en bror som er god, så han gir meg tilbakemeldinger. Lærer en del av det.

Så da får vi se om jeg kommer til å bruke denne bloggen.  Kanskje jeg skriver litt om min hverdag, legger ut litt bilder osv.

En liten smakebit av hva jeg har malt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar